luni, 11 ianuarie 2010

FELICITARI

Va spuneam odata ca in familia noastra,exista mai multi artisti! Astazi, vreau sa va prezint ceva deosebit,ceva care noua iarasi ne-a placut si am reusit sa realizam. De fapt nu pot vorbi la plural - sotul meu face asa ceva. Eu, desi fac multe lucruri migaloase, asa ceva nu am rabdare sa fac. Numai el, don Virgil,poate sa faca asa ceva! Eu il ajut doar la combinatiile de culori, la dimensiuni sau alte sugestii.
Dar sa lasam imaginile sa vorbeasca...




Cam asa arata felicitarile tridimensionale fecute de sotul meu Virgil.
Pentru viitor are mai multe proiecte pe care nici eu nu le stiu.
A mai dezvaluit cate ceva in ziare mai curand!
Doamna Silvia Stoenescu de la "Adevarul de seara" - a reusit sa-i " smulga " din secrete...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu