marți, 23 februarie 2010

Revenire

In sfarsit am revenit!Am avut o perioada foarte incarcata si de munca dar si de virusi!!!Am fost putin(putin mai bine !)racita dar mi-am revenit. Dar sa nu credeti ca am putut neglija noua mea pasiune!Dar nici pe cele vechi...asa ca am sa va arat cateva din ultimele mele preocupari. Am facut sapunel,am facut sedinte foto,am facut si gentute...ia uitati:

     - sapunelele care vor fi gata de 8 Martie dar si de Pastite...




















...iar acum mai noua mea pasiune,crosetatul:

* caciulite crosetate*




... manechinii mei:

-nepotelul- ROBERT DASCALU...







... sora mea ANNA...




..."aici sa-mi pui floarea, daaaa?!"...



...sau...fara floare???!



...poate cu una colorata???!!



...pina la urma a fost una de aceeasi culoare!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu