duminică, 14 martie 2010

Ce-am mai facut eu...

De obicei,incerc sa fac multe sau toate lucrurile vreau sa fie interesante. Cum imi place mie sa cred,fiecare lucru  are o istorioara sau o poveste interesanta,totul este sa o descoperi si de ce nu, sa o spui intr-un fel sau altul.
Printre lucruri mai vechi,am descoperit deunazi doua lumanarele atat de dulci si dragute...Stiti ce reprezinta? Doi dintre piticii din povestea cu Alba-ca-Zapada.Stiti de cand sunt? De cand era Manu a mea mica, cred ca au mai mult de 15 ani. Nu mai stiu exact care sunt,dar daca stiti voi, va rog sa-mi spuneti si mie! Asa ca nu m-am putut abtine si le-am facut o mica sedinta foto.Dar nu orice sedinta...ci una "dulce" si una plina de romantism, adica cu una din florile primite de mine de 8Martie!
Deasemenea, n-am rezistat sa nu fac poze unor "opere" ale mamei-natura pe care le-am gasit in gradina noastra si m-am minunat nespus(sa-mi spuneti voi daca nu sunt adevarate minuni!)
Si fiindca a mai fost o sarbatoare care nu putea trece asa , adica mucenicii, mi-am propus sa fac ceva bun si am facut "mucenici cu miere"! Sa vedem ce a iesit:
 - bineinteles ca nu am setat data la ap.foto...



...laleaua mea purpurie...












 ...i-am "indulcit" de tot ...


minunile naturii: teci de fizalis!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu