luni, 1 martie 2010

Reteta mea de 1Martie

Pe langa toate activitatile mele artistice, trebuie sa mai si gatesc din cand in cand...! Asa ca de 1 Martie am facut o reteta proprie si personala. In dietele mai naturiste, merele se folosesc in mod curent si cum eu am multe mere din livada mea cea mare(daca gasesc poza am sa va arat!) le-am folosit la maxim.
Asa ca avand si o punguta cu ficatei am facut o combinatie personala adica un strat defelii de mere,peste care am pus felii de morcovi,ceapa, cartofii si deasupra ficateii. Amai pus condimente naturale - piper,putin cimbru,boia dulce si iute foi de dafin ulei si apa. Am acoperit cu staniol,am dat la cuptor 30 minute si iata ce a iesit:
Am o mentiune si anume data la aparatul foto nu este bine setata...




...merele mele primavara...


...si merele mele toamna...



sunt din livada mea, ecologice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu