joi, 25 martie 2010

Sărbătoare

Astăzi este sărbătoare mare - Buna vestire - si chiar se şi potriveşte,avem numai veşti bune,vine primăvara,se apropie sărbatorile de Paşte, avem numai noutăţi cel puţin eu,pe care doresc să le împărtăşesc cu prietenii mei.
Una din veştile  bune pentru mine şi soţul meu, este editarea şi apariţia unei lucrări la care a colaborat cu autorii in calitate de inginer de specialitate.
Altă veste bună este că,deja săpunelul meu a ajuns celebru! Da, toată lumea care il foloseşte,este tare încântată,iar vedeta până acum,a fost săpunul cu cafea, făcut la cald! Aşa că am trecut de urgenţă la treabă şi ieri am facut alte trei porţii la cerere: cu cafea,cu gălbenele şi muşeţel si cu ceai verde.
Deasemenea am pregătit de zor pacheţele cu cadouri de sărbători.

Câteva imagini cu cartea la care a colaborat soţul meu Virgil...















...sapunelele impachetate pentru sărbatori...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu