luni, 12 aprilie 2010

Gărgăriţe,flori,săpun,natură...

Cu ocazia sărbătorilor pascale, am avut o vacanţă mai prelungită in care am realizat multe chestii - m-am plimbat,am făcut poze,am admirat minunata natură dar cel mai mult am muncit la noile mele săpunele.
Şi apropos de natură, am făcut o plimbare mai prelungită in satul natal al soţului meu,şi anume satul Stăneşti-jud. Gorj.Plimbarea am făcut-o mai precis pe fostul aeroport din Stăneşti care este acum un câmp mare şi frumos dar încărcat de istorie. Spun asta din povestirile celor bătrâni - aici,regele Mihai care se pare ca era pasionat de pilotajul sportiv- venea deseori sa se relaxeze,pilotând el însuşi avionul.
De asemenea,tot pe câmpul Staneştilor,spre comuna Căleşti,s-au  filmat scene din filmul românesc Tudor Vladimirescu la care au participat mulţi din sătenii comunei Stăneşti.
Tot de pe acest câmp,se vede vestitul sanatoriu de la Dobriţa, străjuit de falnicii brazi - veşnic verzi - care îl înconjoară,se vede vârful Parâng cu vestita staţiune  Rânca şi nu în ultimul rând se văd pînă primavara târziu,vârfurile înzăpezite de la Straja - altă staţiune cunoscută şi foarte frumoasă.
Da,sunt multe locuri frumoase şi încarcate de istorie în frumosul nostru judeţ Gorj. Doamne, daca ma gandesc bine, avem o grămada de personaje istorice opere de artă - Brâncuşi cu toate operele lui neasemuite, Ecaterina Teodoroiu, Tudor Vladimirescu.
Aaaa...Măruţă ...Horaţiu Mălăele...Elvira Godeanu şi altii care nu-mi vin acum în minte. Eu...!!!(???)!
Acum...gărgăriţe...flori...ouă...sapunel...







































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu