joi, 6 mai 2010

REMEMBER

Spuneam ieri că am să fac o reconstituire - o selecţie - referitor la noua mea pasiune şi anume săpunul natural fabricat manual. De-a lungul timpului, pot spune că am cochetat cu mai multe pasiuni sau mai bine zis,îndeletniciri.Printre primele aş putea enumera tricotatul şi croşetatul. Ţin minte că eram tare ambiţioasă,încercam până îmi ieşea,nu voiam să-mi arate nimeni şi până in final reuşeam.Eram tare inventivă în general. Odată mi-am făcut propria umbrelă,eram mai micuţă şi nu erau chiar aşa la îndemână umbrelele.Ca să am şi eu una, a trebuit să mi-o construiesc singură. Pe un băţ de lemn, am improvizat nişte spiţe de sârmă peste care am pus o folie mai groasă dintr-un sac. A ieşit o umbrelă super!!!Vă spun sincer că eram tare mândră,se închidea şi deschidea ca una  normală. Păcat că pe atunci nu făceam poze...
Mai târziu,tot de pe la mama mea,am "furat" ceva croitorie,aveam maşină de cusut " Veronica"!
Apoi,încet,încet, am dezvoltat această pasiune încât îmi coseam singură unele haine mai simple şi nu numai mie ci şi la prieteni,la colegele de serviciu şi oricine mă ruga să-i fac ceva.
Pe parcurs,au apărut şi alte pasiuni dar cele mai interesante sunt acum lumânările  sculptate şi săpunul natural făcut în casă. Aceste două pasiuni,au fost aşa...dragoste la prima vedere...o atracţie specială de care nu am mai scăpat şi atunci le-am pus în practică...
Şi revenind la săpunul natural, aici vreau să fac o remarcă( pe care am mai facut-o) şi anume faptul ca pentru săpunul natural sau mai bine zis pentru acestă pasiune trebuie- şi îi mulţumesc in mod special - d-lui "GALADOR "din Sibiu care este un om deosebit şi la îndemnul d-lui, eu am început să fac săpun natural.
Mi-a zis aşa: " d-na Vera, înafară, cine face lumânări face şi săpun, iar cine face săpun , face neapărat şi lumânări"...
Atunci am zâmbit, dar în următoarele zile am început aventura cunoaşterii şi fabricării săpunului natural.
 M-am documentat...am citit...am notat apoi am trecut la fapte. Mi-a ieşit tot ce am făcut, nu am stricat nimic şi toată lumea care a văzut,a apreciat şi a folosit produsele mele.
De asemenea îi mulţumesc şi soţului meuVirgil,care ma ajută şi mă sprijină în tot ceea ce fac.
Le mulţumesc şi tuturor prietenilor şi admiratorilor mei şi îi aştept cu mare drag să impărtăşim universul  frumosului,al culorii şi îndemânării.
 Am să postez câteva din realizările mele modeste şi pe parcurs am să vorbesc despre fiecare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu