marți, 25 mai 2010

Targul Mesterilor Populari - Tg-Jiu 2010

Astazi am si eu in sfarsit timp pentru a-mi saluta toti prietenii si le multumesc tuturor pentru ajutor si participare la Targul Mesterilor Populari - editia II-a mai 2010 din Tg-Jiu.
Vreau sa spun ca am avut mari emotii fiind prima participare la targ cu ceva nou(ca de fiecare data!)- adica cu sapun natural facut manual.
Le multumesc tuturor gorjenilor care au fost receptivi la nou si au cumparat produsele mele cu mare drag si incredere.Ii asigur ca si de acum inainte am sa fac produse si mai performante si mai ales terapeutice de care am vazut ca au mare nevoie. De asemenea am de onorat multe comenzi pe care am si inceput sa le realizez.

*Pentru data de 25 IUNIE 2010 - va fi gata SAPUNUL  CU ULEI DIN MUGURI DE BRAD.

**Fac acum anuntul oficial pentru  primul sapun cu PROPOLIS care va fi disponibil in data de 10 iulie 2010.
Urmeaza sapunul cu MUSETEL SI GALBENELE pentru cosuri si ten acneic, apoi SAPUNUL CU ARGILA, SAPUNUL CU ULEI DE CATINA.

Cateva poze de la festivitatea de deschidere a Targului Mesterilor Populari...






Un comentariu:

  1. Astept sa-mi faceti comentarii pe blog,de asemenea astept comenzile dvs. aici pe blog si nu ma supar daca imi faceti si sugestii sau poate chiar si critici!

    Va astept cu mare drag,
    Veronica Dascalu

    RăspundețiȘtergere