marți, 15 iunie 2010

Din colecţia de săpunele



Cu ajutorul soţului meu - care mă ajută în tot ceea ce fac(!)- am să postez câteva din noile mele săpunele.
Aa,şi referitor la faptul că soţul meu ma ajută tare mult, am hotărât ca întreaga colecţie de săpunuri - de fapt brandul nostru - se va chema "VIVE" de la Virgil  şi Vera!
Aşadar voi posta acum din colecţia VIVE.









...Săpunul cu mentă şi ceai verde...



...săpunul cu extract de urzică şi ulei de ricin pentru regenerarea şi întrţinerea părului...


...săpunul exfoliant cu cafea şi scorţişoară ...


...ceai verde şi mentă...


...săpunul hidratant cu castravete...



...săpunul terapeutic cu ulei de cătină...




       

                                                     ...săpunul cu suc şi pulpă de morcov...

                                                     
Majoritatea săpunurilor sunt gata după data de 15 iulie 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu