vineri, 23 iulie 2010

Nepotii mei şi părinţii lor

Astăzi fiind vineri...sfârşit de săptămână... sunt puţin nostalgică...mă gândesc la părinţii mei,la nepoţeii care stau cu ei - Răzvan,Robert şi Alexandru. Poate săptămâna viitoare îi voi vizita să mergem la baie - daaaa - la Gilort pârâul meu de suflet unde fugeam vara la scaldat! Mâine merg în altă parte la scăldat şi spălat de covoare!!! Ne-am propus să mergem pe valea Şuşiţei către izvoare, undeva spre munţii Straja dar tot în frumoasa zonă a Stăneştilor! Am să fac poze multe!!!
Cu nepotul Răzvan nu am acum poze- deşi dacă mă uit puţin în urmă am să găsesc ceva - dar am găsit in calculatorul meu o poză superbă cu micii mei nepoţi făcută de sorela mea Anna. Ea este mai pasionată de fotografie decat mine şi de...goblen!
Am să caut acum nişte poze, să văd ce găsesc...
                   ...şi am găsit...poze cu nepoţii mei de pe fraţi...

...Robert şi micul Alexandru-Marian...în prezent la Valea Mare - Motru..


...aici Robert când era mic şi "urât"!!!...sora mea Anna şi fiica mea Manu...

..Robert manechin...



...tot manechin...


...părinţii lui Robe şi Marian...Gabi -fratele mai mic-şi Lori...la cununie...


...Răzvan...

...Răzvan cu părinţii lui... Carmen şi Titi -fratele mai mare- şi eu...


...eu şi Anna ...la cununia fratelui mic!

...eu şi Manuela...tot la cununia fratelui meu mai mic...

...tot noi...tot acolo!...





...ce bine este sa ai frati mai multi...nepoţi...e super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu