luni, 5 iulie 2010

Săpunul cu ceară şi miere de albine

Aşa cum spuneam, am să postez câteva rânduri despre noile mele sortimente de săpun.
Astăzi vorbim despre săpunul cu ceară şi miere de albine.
Mierea - ca şi celelalte produse apicole - are o compoziţie chimica extrem de complexă. O linguriţă de miere, are peste 400 de substanţe organice care nu pot fi reproduse chiar cu tehnologii avansate.
Ceara superioară este extrasă din topirea căpăcelelor când se extrage mierea. Aceasta este folosita din cele mai vechi timpuri, ca şi mierea,propolisul, având o serie de proprietăţi, antiinflamatorii,emoliente,cicatrizante.
Săpunul cu miere şi ceară de albine, curăţă pielea în profunzime,o masează fin având şi uşoare proprietăţi de exfoliere.Stimulează circulaţia sângelui şi eliminarea toxinelor.Este un săpun fin şi lasă o uşoară aromă de miere. Să-l vedem...
















2 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru aprecieri.Aşa mă gândeam şi eu că săpunul-vedetă este cel cu ...puţin mov!
    Pentru comenzi mă puteţi contacta direct pe blog sau pe adresa mea de mail:
    veronicad2004@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua!
    In sfarsit, am descoperit o sursa de sapunele naturale chiar in orasul meu, nu-mi vine sa cred!!!!!!
    Din pacate plec la mare zilele astea, insa cand vin, cu siguranta voi face o comanda, ador sapunurile naturale si abia astept sa le incerc pe ale dumneavoastra, care arata FANTASTIC!
    Spor in tot ce faceti!
    Cu drag, Simina Oana

    RăspundețiȘtergere