luni, 3 ianuarie 2011

LA MULTI ANI PE 2011!

La multi ani! si bine ne-am regasit pe anul acesta-2011.E cam greu dupa sarbatori dar...tinand cont ca ne-am odihnit...ne-am distrat...am mancat(si ce-am mai mancat!!!)...ne-am plimbat.Unii au mai si muncit atat la pregatirile de sarbatori cat si la terminarea unor proiecte, acum la sfarsit de an.
Unul dintre proiectele mele pe care l-am finalizat, este deschiderea unui magazin pe siteul artizanilor romani:
breslo.ro
Nu a fost simplu si a trebuit sa stau ore intregi sa-mi postez produsele pe site dar cu ajutorul lui mr.GIORGI, am reusit. Cu aceasta ocazie, va invit prin magazinul meu pe breslo.ro la sectiunea :"baie si frumusete" veti gasi o parte din sapunurile mele pe care le puteti comanda atat acolo cat si pe acest blog.

Va asteptam cu mare drag!

2 comentarii:

  1. La multi ani si multe felicitari.Sa ai spor la vanzari.Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Bea,la multi ani si tie si tuturor blogarasilor!
    Sa fie un an bun,cu multa sanatate si multe impliniri pentru toata lumea.
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere