luni, 14 februarie 2011

SET "LOVE"

Astăzi, chiar dacă nu ne aparţine sărbătoarea de Valentine's day - este o zi a iubirii ,un prilej de a arăta acest lucru şi încă o dată în plus pînă la Dragobete când este sărbătoarea iubirii la noi.
Anticipat, am creat un set discret care se poate dărui şi purta atât cu aceste ocazii cât şi în fiecare zi.
Setul este format din colier,brăţară şi cercei şi arată aşa:


                                             

                                                                 PREŢ - 20 LEI


Setul "LOVE" se găseşte şi în magazinul meu BRESLO.

4 comentarii:

  1. Frumusel setul.Vad ca nu stai o clipa,mesteresti tot timpul cate ceva.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Bea,am multe,multe multe...proiecte dar ce nu am este timp...care trece asa repede...
    Pot si vreau sa fac atatea lucruri si nu stiu la care sa dau prioritate.
    Imi amintesc apoi de fiecare data ca trebuie sea ne acordam si noua si celor de langa noi din timpul nostru asa cum frumos spunea O.Paller - am să caut si sa redau acele reflectii care m-au impresionat profund...

    RăspundețiȘtergere
  3. esti de 3 ori femeie
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc draga mea prietena!Asta am invatat de la cineva care este de...n ori si femeie si mamica si de toate.

    RăspundețiȘtergere