luni, 28 martie 2011

PRIMUL BALSAM DE BUZE

Mare bucurie mare! Îmi doream de mult timp să fac un balsam  sau chiar un ruj de buze și acum chiar am reușit! Daa,dar nu a fost întâmplător ci a fost chiar necesar... Fiind așa frumos afară,bineînțeles că am dat iama în grădină - fiecare cu treburile lui - noi fetele cu florile. Mi-am aranjat grădinuța cu flori,am plantat niște zmeură care cînd crește,face niște fructe mari și supergustoase,am sa vi le arăt!
În grădinuță am mai înmulțit irișii - am niște iriși superbi,chiar vreau sa îmi fac "o oază de iriși"de toate culorile- dacă vreți facem schimb de specii.
Și cum spuneam,afară a fost frumos,soare dar totuși bătea vântul și cum eu n-am mai prea ieșit ...am avut probleme cu buzele,au crăpat și am o senzație de usturime.
Atunci m-am hotărât: am trecut la rezerva de ceară curată de albine a lui tata-socru și apropos de calitățile grozave ale uleiului de măsline,uleiului din muguri de brad și de pin făcut de mine(!),ricin,vitamina A și E și cu un miros îmbietor de trandafir,iata ce a ieșit:





Cam așa arată balsamul meu...mmmm și miroase a trandafir...mmmmmmmm!!!
(Ambalajele sunt...inedite!!!)
Aa, am uitat pretul... 5 lei/buc!









2 comentarii:

  1. HEI HEI SUNT PRIMA ESTE GROZAV MERITA SA INCERCATI SI O SA MAI VRETI PE CURIND '''''

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc d-na mea anonima...Etu!
    Ma bucur ca sunteti asa incantata si...avem destul,pentru toata lumea!
    Va pup.

    RăspundețiȘtergere