miercuri, 14 septembrie 2011

Ce-am mai facut eu...

Am avut multe evenimente in ultimul timp - emotii dar si bucurii si satisfactii.
Pe langa zilele noastre de nastere - a mea si alui Virgil - am mai avut de  sarbatorit pe nepoata mea Andreea si pe mama mea  -pe care le iubesc mult si carora le spun :

                                                               LA MULȚI ANI!

Tot de ziua mamei mele - pe 10 septembrie am sarbatorit si 5 ani de casatorie a fratelui meu Gabriel
cu cumnata Loredana carora le dorim casa de piatra si multa sanatate alaturi de cei doi "nazdravani"
Robert si Alexandru!


                                                           CASĂ DE PIATRĂ!

                                                              

Cel mai IMPORTANT eveniment din aceasta serie de aniversari de anul acesta. a fost

                                                         NUNTA DE AUR

                                                                a  PĂRINȚILOR  noştrii
                                                                    
                                                 50  ANI  DE  CĂSĂTORIE!


                                (Aici este tortul facut de mine...!)
Noi cei patru copii ai lor,le urăm multă sănătate alături de noi și de nepoți și încă 50 de ani de acum înainte de viață și împliniri.


2 comentarii: