miercuri, 5 octombrie 2011

SĂPUN SPECIAL

M-am gândit să fac ceva special pentru această editie a târgului meşterilor populari,în cadrul acţiunii  - Redescoperă Gorjul - Dat fiindcă este toamnă şi este sezonul fructelor şi legumelor, am realizat câteva săpunuri
cu legume de data aceasta. Cel mai frumos mi-a ieşit tortuleţul colorat. Acesta este tortuleţ-săpun cosmetic,făcut din uleiurile de bază - măsline,floarea soarelui şi palmier.Are două blaturi colorate - blatul galben l-am obţinut cu ajutorul pulpei si sucului de morcov iar blatul vernil din suc si pulpă de castravete. Are mult ulei de îngrijire din muguri de brad şi pin făcut în casă iar mirosul este combinat de morcov şi castravete. Aşadar vă invităm cu mare drag la o felie de tort, în Tg-Jiu pe centru - srada Victoria - în cadrul acţiunii Redescoperă Gorjul .



Vă aşteptăm cu mare drag până duminica 9.10.2011!



3 comentarii:

  1. Pero que tarta de jabón mas bonita te ha quedado, genial.Besos y buen fin de semana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Marta - m-am gandit sa ofer o felie de tort de Ziua Recoltei la noi,care se sarbatoreste maine in orasul meu Tg-jiu.
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata! Si ce bine trebuie sa miroase! Succes la targ!

    RăspundețiȘtergere