joi, 19 aprilie 2012

ACTIVITATI NOI

Gata ,au trecut sarbatorile si noi trebuie sa ne reluam activitatile si hobby-urile - cel putin in cazul meu asta este! Asa cum spuneam in mai multe randuri,nu-mi plac stasurile,nu-mi place rutina si de aceea eu trebuie sa fac mereu altceva(pe langa faptul ca trebuie sa fac mereu ceva!!!).
Imaginatia mea este mereu in alerta  sau daca nu, se trezeste brusc si am cate o revelatie(ce-i drept asa...mai iesite din comun!).
Deunazi - mergand in vizita pe la maica-mea, zaresc pe undeva pe acolo un material care zacea in asteptare,doar-doar o face cineva ceva cu el. Cum nimeni nu a catadicsit de ceva timp sa il foloseasca,am hotarat ca il voi lua eu.
Entuziasm mare...si am reusit sa fac 2 posete... una pentru proprietara materialului si alta pentru mine care este cam asa...
Bineinteles ca dupa cele doua genti nu mai era loc si pentru cea de-a treia, asa ca bietul material a zacut iarasi in asteptare...pana mai de curand.
Iarasi alerta maxima si...iata ce a iesit:




 
Mi-au placut tare mult aceste motive florale si initial am vrut sa fac cumva niste tablouri.
Apoi mi-am amintit de niste matase vegetala care de mult timp isi asteapta si ea o intrebuintare(!) si am crosetat marginile  - de fapt am facut un contur crosetat.
Le-am numit - TAPISERII - desi nu sunt sigura daca se incadreaza la aceasta categorie.
Voi ce ziceti?

Atat pentru azi- mai am si alte noutati dar ma pregatesc de plecare - vom face o mica excursie la Dunare - in zona Orsova - Dubova cu sora si cumnatul meu care sunt mari amatori de drumetii,excursii si pescuit!!!
Voi reveni cu multe poze.


Astazi este si ziua tatalui meu - implineste venerabila varsta de 79 ani si ii spunem:

         multa sanatate alaturi de intreaga familie si sa se bucure de toti nepotii!

                              LA MULTI ANI TATAL NOSTRU!


4 comentarii: