luni, 25 iunie 2012

CADOU INEDIT

Am primit multe cadouri de nunta dar azi am sa va prezint unul deosebit!

Este in primul rand un un cadou de suflet din partea unei doamne - talentata dar modesta, pe care eu vreau sa o incurajez sa-si cultive talentul.

Cadoul consta intr-un tablou  cu portretele noastre de la nunta - al meu si al sotului meu - tabblou care reprodus de Flori - pe mine ma duce intr-o alta dimensiune,intr-o alta epoca care sincer mie mi-ar fi placut mai mult...

                                                          

...reproducere ...



                                                         
                                                       ... originalul ...


Ce ziceti - pentru cineva care nu si-a cultivat niciodata talentul - este incurajator,nu?!

...daca vreti sa vedeti mai multe,o puteti vizita pe Flori Toila autoarea aici:


...daca va place dati un like...

...daca doriti un portret sunt sigura ca vi-l face cu placere!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu