luni, 28 ianuarie 2013

NOI INCEPUTURI

BINE V-AM GĂSIT ÎN NOUL AN!

A trecut ceva timp până când am revenit și pe blog și la vechile mele deprinderi...!

Să sperăm că acest an va fi unul cel puțin la fel de bun ca și până acum - și de ce nu și mai bun, chiar dacă este cu 13!

Fiind iarnă și friguț și cum eu nu pot sta o clipă fără să fac ceva(!) -  mi-am amintit de "talentul" meu de a croșeta... Ce bine imi prinde acum si mă bucur că în copilarie -pe langă faptul că citeam foarte mult - am învățat de la cine puteam eu, să croșetez,să tricotez ,să cos, să croitoresc și multe alte deprinderi cu care nu pot decât să mă mândresc astăzi.

Așadar cum spuneam - că tot e răcorică chiar și prin casă - m-am gândit să folosesc toate materialele de care dispuneam prin atelierul meu și m-am pus pe croșetat...

Iată prima pereche de papucei care a rezultat:

mărime = 38 - 39
    preț   = 30 lei





                                           Sunt drăguței,ce ziceți?!

...și ca să nu se supere...am mai făcut  o pereche mai mititică...

mărime = 35 - 36
     preț = 25 lei





 
...și piticii sunt drăguți,așa-i?!
 
 
Urmează ceea ce se vede verde acolo... aceea este o bluză cu mânecuță căzută - dar despre ea vă voi spune când o termin!
 
 

 

5 comentarii:

  1. Frumosi si practici papuceii, spor in continuare la crosetat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Getuta! Deocamdata crosetez dar ma gandeam ca mi-e dor si de niste sapunele...
    Sa vad la ce ma gandesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Que cantidad de cosas bonitas, todo te ha quedado muy lindo.Besos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce talentata esti, Veronica! Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Natalia - mai exersez si eu din cand in cand!!!

    RăspundețiȘtergere