miercuri, 4 martie 2015

INTOARCERE DUPA...1 AN!

Eeeei dragii mei blogeri si cititori - iata-ma din nou pe aici dupa mai bine de un an de absenta!

Ca multi alti romani,am trecut si eu prin efectele transformarilor si evenimentelor petrecute in tara noastra in ultimii 25 de ani si pentru a supravietui, a trebuit sa ma adaptez sau mai bine-zis sa incerc.

Asadar, pe langa ca am incercat sa imi creez singura un loc de munca - si am reusit doar pentru un an! - a trebuit sa ma adaptez si tehnicii moderne de comunicare,relationare si nu in ultimul rand de a-mi face reclama. Deci mi-am facut pagini de FACEBOOK!
Desi la inceput mai toata lumea buna avea ceva impotriva FACEBOOK - acum toata lumea are pagina de FACEBOOK! Si cand te ia valul...mai ales ca este si benefic pentru tine, o faci si tu.
Iata acum paginile mele FACEBOOK mari si tari:

https://www.facebook.com/veronica.giorgi

https://www.facebook.com/pages/Sapun-Natural-VIVERDA

https://www.facebook.com/pages/BresloroShopveronicad-gorj

Cum spuneam, este mai la indemana si satisfactiile sunt mai mari,mai ales cand primesti LIKE -uri!

Sa revenim la aceasta perioada de mai mult de un an de cand nu am mai fost pe aici...
Vreau sa specific faptul ca in toata aceasta perioada nu am abandonat hoby-urile si pasiunile mele - adica sapunaritul,croitoria,tricotatul,crosetatul...s.a.

Dar mai bine sa povestesc in imagini!

Pe langa celelalte pasiuni ale mele - ca de altfel tuturor fetelor din lume - mi-au placut foarte mult hainele si ca sa am acces la acestea mi-am deschis un mic magazin...



















Da...a fost frumos...entuziam mare care pe parcurs s-a pierdut(datorita imprejurarilor neprielnice) iar pana la sfarsitul anului  a fost gata cu totul - am inchis.
A doua oara victima a  crizei...

P.S.
Am povestit toate acestea si pentru COCO care nu mai stia pe unde sunt!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu