joi, 7 ianuarie 2010

colectia de sarbatori

Am reusit azi sa fac o noua sedinta foto a lumanarelelor mele- bineinteles cele care au mai ramas dupa targul de iarna 2009.Am reusit sa fac multe, multe forme micute de braduti,semilune,fluturasi,stelute,inimioare si alte forme,am mai facut ingerasi si conuri de brad.Deasemenea am reusit sa fac din lumanari drepte,lumanari impletite care arata tare frumos si sunt interesante cand ard cu trei flacari.Am turnat si lumanari drepte mai mici,lumanari stea dar cele care ma atrag cel mai mult si imi place sa le fac sunt lumanarile sculptate.Acestea sunt lumanarile stea pe care le torn si apoi incep sa le sculptez. Fiecare lumanare are personalitatea si farmecul ei. Nu seamana  una cu alta. Ca sa va conving am sa pun cateva imagini de la sedinta foto de azi!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu