marți, 5 ianuarie 2010

Gentile textile matlasate

Dupa multi ani de cochetarie cu croitoria,lucrul de mana-crosetare,tricotare,laseta si alte treburi-am descoperit intr-o zi pe net quilturile care sunt ceva extraordinar de frumos si de care eu am fost fascinata.N-am stat mult pe ganduri si am trecut la treaba,am inceput sa fac gentute quilt.Insa cum eu nu sunt omul care sa >stea prea mult locului>si mereu vreau sa incerc altceva- acestea imi luau foarte mult timp si nici dotarea mea nu este destul de performanta.Mentionez ca acestea sunt doar hobby-uri pentru mine-eu fiind contabil de meserie. Atunci am trecut la gentutele matlasate{si quilturile sunt matlasate dar iau mult mai mult timp}.Mi-am creeat propriile modele de matlaseu si prin diferite combinatii de culori si de forme,am reusit sa-mi fac o mica colectie de gentute matlasate cu care deja am participat la targurile organizate de mesterii populari din orasul meu alaturi de lumanarile sculptate facute tot de mine dar aste este o alta povete...
genti textile matlasate...




acestea sunt o parte dintre gentutele textile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu