sâmbătă, 23 ianuarie 2010

IN SFARSIT...SAPUNUL!

Se spune ca daca iti doresti ceva foarte tare,candva ti se va indeplini! Eu mi-am dorit sa pot realiza si sapunul natural de casa si iata...am reusit.Dupa lungi asteptari,.mi-a sosit in sfarsit termometrul. Mi-am cumparat ultimele produse care imi lipseau si m-am apucat vitejeste de sapun.Am constatat ca nu este simplu, mai ales la inceput dar cu ajutorul sotului meu, am reusit sa facem ceva frumos. Am facut prin metoda la rece iar acum avem de asteptat vreo 6-8 saptamani pina putem folosi sapunasul.
Sa va spun un secret: am conceput un sapun mai special ,de fapt 2 sapunuri cu destinatii precise - unul pentru fata cu dedicatie speciala pentru d-na Vavura (o veche colega si prietena de suflet) si un  un sapun care se poate folosi ca si sampon - cu dedicatie speciala pentru colega mea Ofelia!!!

Urmeaza sa incerc si metoda la cald pentru ca nu am rabdare , vreau sa vad mai repede sapunasul si sa il pot folosi.Cand sunt gata produsele mele, am sa postez poze cu ele.
Pana atunci ,toate cele bune!

Un comentariu:

  1. eu prietena ta de suflet pot sa spun ca nu am crezut in minuni dar sunt avind o piele ff sensibilatu mai facut sa ma simt foarte bine dupa baie este fff bun pe incercate

    RăspundețiȘtergere