luni, 18 ianuarie 2010

NOI PASIUNI

 Azi postez a doua oara dar stiti de ce?! Pentru ca am ajuns la postarea nr.13 si nu-mi place nr. asta...mi-a purtat ghinion...pe bune,e testata treaba. M-am casatorit la tinerete pe data de 13,contractul ap. in care am locuit avea nr. 13...deci ghinion total. Insa pot spune ca a fost un "ghinion cu noroc" pentru mine! Si iarasi pot spune cu certitudine un lucru: am intalnit iubirea vietii mele -da - si nu spun lucruri marete, este doar un adevar.Am sa mai povestesc despre asta alta data...

Asa cum spuneam ceva vreme in urma,am descoperit o noua pasiune,dar de fapt nu-i pot spune pasiune ca inca nu o practic, este vorba de sapunurile naturale facute in casa. Da, ma fascineaza,este ceva super,cel putin din cat am vazut eu pe net,iar aici nu pot sa nu amintesc de o tanara extraordinara,si imi pare rau ca nu am descoperit mai demult - este vorba de YASMINA. Atata pasiune si daruire mai rar intalnesti,dar stiti ce-mi place si apreciez cel mai mult? Ca ea imparte secretele ei cu noi toti si ne lasa sa ne bucuram de toate reusitele ei.Ii multumim si ii uram multa putere de munca si succes!
In ce priveste noua mea pasiune - cineva imi spunea- dupa ce a auzit ce fac eu - doamna, nu se poate, cine face lumanari face neaparat si sapun! Sa va spun secretul?! Da, chiar domnul de la GALADOR, care face niste produse extraordinare! Ii multumesc ca mi-a trezit acesta pasiune si poate candva ne vom intalni la mari expozitii!!! Dar cat mai e pana atunci...spun asta pentru ca inca nu am TERMOMETRU,da banalul termometru. Si stiti de ce ?! Pentru ca mi-a venit coletul comandat pe net si culmea ghinionului in loc de termometru am gasit...veioza cu ceas,radiou, cu totul altceva si nici macar nu este in 13...!!!
Astazi astept noul colet si sper sa pot povesti ceva si despre noua mea pasiune.
Pana atunci,toate cele bune si frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu