luni, 18 ianuarie 2010

PENTRU TOTI PRIETENII

Vreau sa multumesc tuturor prietenilor si celor care intra pe blogul meu dar mai ales celor care imi mai dau si sfaturi care sincer nu-mi strica.La varsta mea "venerabila", sunt mai putin obisnuita cu informatica,dar incerc sa ma descurc! Tot ce am facut pe aici,am facut singura - mai cer cate un sfat pe la copiii din familie- caci ceilalti nu au timp de mine!!! Ba mi se intampla sa mai fac si greseli de ortografie, ceea ce e groaznic - nici eu nu suport - si pentru asta imi cer scuze anticipat.Sa va spun un secret: la inceput, am crezut ca nimeni n-o sa-mi vada vreodata blogul! Credeam ca va fi o distractie pentru prietenii mei la care le voi da adresa - asa am crezut eu...De abia acum mi-am dat seama ca intru si eu - asa timid - in cercul oamenilor sensibili,carora le place frumosul, le plac lucrurile marunte cum imi place mie sa spun, dar pline de sens si sensibilitate.
     Asa cum spuneam(dau vina tot pe varsta!) mie imi place printre multe alte  lucruri sa si comentez, sa-mi spun parerea si despre ceea ce fac eu dar si cand ma impresioneaza ceva foarte tare.Din dorinta de a fi cat mai departe de toate lucrurile triste si banale de zi cu zi si cu convingerea ca sunt si trebuie sa fie aratate si lucrurile bune si gingase,am sa postez pe blog tot ceea ce mi se pare interesant.
Inca o data va multumesc si va doresc numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu