luni, 8 februarie 2010

Sapunasul meu drag!

Abia astazi reusesc sa postez  poze cu sapunasul meu.In sfarsit am reusit! Am facut deja 4 portii de sapun, dintre care una prin metoda la cald si abia astept sa-l probez. Ultimele 2 le-am facut ieri si acum este la saponificat.Cel mai tare cred ca este cel cu propolis.M-am lafait pur si simplu,am avut la discretie propolis datorita socrului meu - tata Jan - care are vreo 10 stupi si mi-a dat propolis din belsug;da,dar meritam...cine i-a vopsit stupii in toate culorile- rosu,roz,gri,negru,verde...?!!! Ca la un moment dat,bietele albine nu mai stiau care e casa lor...!!!
Sa revenim la sapunasul meu care e asa dragalas(?!) si sper sa fie si bun. Sa vedem cateva poze(bineinteles ca nu a scapat de sedinta foto):




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu