marți, 9 februarie 2010

Un desert romanesc

Astazi am sa postez ceva pur romanesc in urma unei discutii cu o colega si prietena plecata in Spania - colega Adriana -.
Stiam eu ca strainii nu stiu nimic despre scumpa noasta patrie Romania, cat e de frumoasa, ce oameni harnici si frumosi are - nu numai ca nu stiu dar au si o impresie total gresita despre noi,despre nivelul nostru de trai. Nu este el chiar roz dar nici atat de jalnic cum cred ei; nu suntem coborati din copaci chiar daca o ducem putin mai greu. Suntem un popor cu traditii,un popor cald si primitor si mai ales inteligent. Cand vrem noi sa facem ceva, apoi facem!
Apropos de traditii eu nu am uitat si nu o sa uit niciodata bunatatile facute de bunicii mei, de mama mea iar acum de mine.Cand mi se face dor, asa fac:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu