vineri, 10 septembrie 2010

ANIVERSARE

Astăzi este o zi deosebită: este ziua mamei mele,da este o zi specială pentru o mamă specială.

Mama mea, este o femeie simplă care trăieşte alături de tatăl meu undeva la ţară,în localitatea mea natală Bibeşti - Gorj. Aşa cum spuneam, ei sunt oameni simpli de la ţară, care au muncit mult şi prin propriile lor eforturi au reuşit să-şi facă un rost,să-şi clădească o familie mare şi frumoasă.
Mama mea, este o mamă deosebită care în simplitatea ei, a ştiut să-şi crească şi să-şi educe 4 copii - suntem două surori şi doi fraţi - să-i îndrume să-şi găsească fiecare drumul în viaţă. Acum fiecare la rândul nostru avem familie,copii - deci mamaia are de acum 5 nepoţi: Andreea, Manuela,Răzvan,Robert şi micul Alexandru care o imbrăţişază şi o sărută cu toţii şi îi spunem:

            LA MULŢI ANI!


Să ne trăieşti,să fii sănătoasă şi să te serbăm mulţi ani de acum încolo.
Sărut mâna mama noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu