vineri, 10 septembrie 2010

Din nou pe blog!

Se pare că a trecut cam mult timp de când nu am mai stat de vorbă pe blog!
Vara aceasta a fost una dintre cele mai ocupate, mai plină şi mai bogată în peripeţii...
După emoţiile şi agitaţia cu Târgul meşterilor populari,am plecat în concediu la mare! Da, a fost super - în staţiunea Neptun - totul a fost minunat dar aşa cum spuneam,au fost şi o grămadă  de peripeţii...unele hazlii...altele chiar tragice...
Dintre cele hazlii fac parte momentele în care eu şi sotul meu ne-am rătăcit...da, ne-am rătăcit la plecarea de la mare, chiar la ieşirea din Constanţa şi chiar în oraş- căutând să ocolim intrarea în oraş, am nimerit  în centru!-
După ce am reuşit să ieşim din oraş,am luat-o în cu totul altă direcţie,ne amuzam noi de zor,iar când ne-am dat seama,făcusem o grămadă de km în plus!!!
În final am reuşit să ajungem în Bucureşti - unde bineînţeles că ne-am mai rătăcit puţin - însă am ajuns cu bine la destinaţie şi apoi acasă - la Tg-Jiu -.
Aşa cum spuneam, am avut parte şi de întâmplări aproape tragice...
Cum să nu fie tragic faptul că am căzut în apă- în mare adică - cu aparatul foto cu tot?!...cu toate pozele care le-am făcut la mare şi nu numai...
Cel mai trist este faptul că nu mai am deocamdată cu ce face poze pentru blogul meu şi asta ma doare tare rău... eu care toată ziua fac poze...
Sper ca într-un fel sau altul să repar aparatul foto pentru că am multe de făcut cu el...
Mai sunt şi alte întâmplări pe care am să le povestesc altă dată şi în imagini!
Până atunci,îi salut din nou pe prietenii mei şi îi anunţ că voi veni în curând cu noutăţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu