luni, 22 noiembrie 2010

ULEI DE BRAD II

La cererea simpaticei Beatrice(!)am sa descriu mai jos procedeul de obtinere a uleiului din muguri de brad - cel pe care eu il folosesc :
 - se culeg muguri proaspeţi de brad, pe la începutul lunii mai eu îi culeg,când au cam 3-4cm lungime
 - se pun mugurii proaspăt culeşi intr-un vas - sticlă,borcan - cât să se umplă vasul fără să-i apeşi prea tare
 - se toarnă peste ei ulei vegetal de măsline,porumb,migdale sau alte uleiuri la îndemană - eu pun de obicei de măsline
 - se pune peste o farfurioară şi se lasă la macerat la soare timp de 2-3 saptămâni
 - se strecoară prin tifon şi se pune în sticle de culoare închisă
 - se astupă bine şi se păstrează în locuri mai răcoroase.

A fost greu?!

Spor la treabă!!!

2 comentarii:

  1. Sarut mana!Nu e greu,doar sa stii cum se face.Multumesc din suflet.Nu am facut un compliment ci o CONSTATARE.Jumatatea aia nu stiu unde e pusa,ca in frunte nu-i(m-am uitat).Pup cu mare drag si multumesc inca o data,si de doua si de o suta de ori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc si eu de reteta si daca mai ai .... mai pune :). Putini sunte cei care dau din aceste mici "secrete". pupici

    RăspundețiȘtergere