luni, 22 noiembrie 2010

ULEIUL DE BRAD

Uleiul din muguri de brad de fapt,este preferatul meu şi îl folosesc la mai toate săpunurile mele. Este hidratant şi catifelează pielea, foarte indicat pentru tenul uscat  cu tendiţă de ridare.
Acesta se foloseşte atât extern cât şi intern.
Intern,uleiul esenţial de brad are acţune expectorantă, antiseptică şi uşor sedativă. Astfel, sub formă de inhalaţii, comprese sau masaj local, el are acţiune benefică în fluidificarea secreţiilor bronhice, ajută în cazurile de respiraţie scurtă, sacadată specifică suferinzilor de astm, cu atât mai mult cu cât acest efect este completat şi de un efect tonic asupra sistemului nervos.
In raceală şi gripă îndepartează starea de oboseală generală si durerile musculare.
Se fac inhalaţii, se aplică comprese pe piept.
Sub formă de masaj, baie sau comprese, datorită efectului „de incalzire” al pielii duce la uşurarea durerilor generate de reumatism sau artrită.

Uleiul de Brad poate avea efect de „revigorare” a unui spirit obosit, deprimat!

Am să postez câteva poze cu săpunul meu în care folosesc uleiul din muguri de brad:










3 comentarii:

  1. Ai postat beneficiile uleiului ca sa ma atati si mai tare?Bataitaaaa iti dau eu,vin dupa tine si tot te prind!Plang,vreau cum se face!Sapunurile ti-am mai spus,sunt tare frumoase!Sa-mi zici cand pleci un pic de acasa,hi,hi,hi.Te imbratisez,esti tare dulce cand zambesti,cred ca esti tare ghidusa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare simpatica Bea! Oi parea eu, dar la varsta mea...o juma' de secol,vorba aceea...(!)Cum se face? Am sa spun din nou, pt. tine special!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai mie ce-i acolo in spatele tau! minunatii .... felicitari!

    RăspundețiȘtergere