joi, 12 iulie 2012

INEDIT - SAPUN NATURAL CU DUDE

Iata ca am reusit sa fac poze cu noul meu sapunel de vara - sapunul cu dude!

Atentie! Exista pericolul de a fi tentati sa luati cate o bucata  crezand ca este prajitura si sa o savurati copios!!!

Iata:







...pentru posteritate...



Cam asa arata sapunelul meu cu dude - este asa de finut si de placut - aia astept sa se matureze ca sa il probez prima!!!

Pe langa uleiul de masline extravirgin mai are si ulei din samburi de struguri,ulei din germeni de porumb,ulei esential de catina,de musetel,galbenele,din muguri de brad si pin.
Are un miros fin de magnolie si liliac,menta,rozmarin si melissa.

Pentru un surplus de vitamine si pentru putina culoare, am adugat un castronel de dude negre- asa cum spuneam - din perdeaua  de duzi curgatori...
...apropos, am gasit o poza mai veche in care se vede partial in spatele meu,o parte din duzii nostrii si minunata gradina de la Stanesti(doar o mica parte)...


    

5 comentarii:

  1. Arata minunat asa cu modelul acela maro-roscat !
    Cind ne-ai spus ca ai facut un sapun cu dude am crezut ca ai topit soda in suc de dude si ca o sa iasa o singura culoare. Acum, cind vad pozele imi place mult ce model ti-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. De obicei eu nu pun soda in materialele cu care imbunatatesc sapunul - le reduce din proprietati zic eu - numai unde e neaparat necesar.
    Da ca si culoare - si eu credeam ca va iesi negru dar probabil depinde de ingrediente si de cantitatea pe care o pui.
    Data viitoare sigur va fi altfel!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine! Chiar pare o prajiturica!
    Un we placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Que buen jabón lleva unos estupendos ingredientes.

    RăspundețiȘtergere